boston

boston

måndag 31 januari 2011

sondag.

idag sov vi till klockan halv elva ty vi varo trotta. skont. aven om vi gick och lag oss valdigt sent pga de filmer vi kollade.
sen har vi akt och atit lunch med en av carolines vanner och det var hur gott som helst.
nu kanns det verkligen som om min hjarna inte kan bygga upp fina meningar eller tanka igenom det jag skriver sa jag ber om ursakt i forvag for det.
tro det eller ej men jag hade tid att skypa med min familj aven om jag hade en fullspeckad helg. fint att hora att dom lever i alla fall.

ikvall var det dags att ata middag pa fridays och sen bio efter. som en avskedskvall for varan van Caroline som aker fran boston imorgon. henne kommer vi sakna stort. men det tar vi tag i imorgon istallet for att tanka pa ikvall.

andra tankar har jag aven haft och kommit fram till saker med. far hoppas bara att jag klarar att halla de beslut jag klarar av att halla. vi far se....

idag fick jag aven olles gamla iPod for han behover den inte langre och oj sa lycklig jag blev. nu kan jag ha hur mycket musik som helst nastan. :D toppen toppen!

det var nan som efterlyste mera bilder. och i mitt huvud har jag den mest perfekta bild och bara jag kunde visa den till er skulle jag gora det. men jag maste bara hitta en strandpromenad med gamla gatlyktor, husvagg pa ena sidan och havet pa andra sidan. sen ska det vara solnedgang @porkenas och en flicka som star i forgrunden. sen nar jag tagit den perfekta bilden kan jag visa den till er. tills sa vidare far ni noja er med text eller eventuellt senare trakiga snobilder bara min flakt skulle anlanda nan gang! morr!!

xoxo.

1 kommentar: