boston

boston

måndag 24 januari 2011

10 saker om mig.

Fick en vacker forfragan av Matilda att jag skulle fylla i denna. sa det gor jag nu. :) 

10 saker om mig
1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?
- For tio ar sen var jag nio och gick i trean, spelade fiol, spelade fotboll och umgicks mycket med mina haga flickor. 
2. Vad gjorde jag för ett år sedan?

- For ett ar sen var jag mitt uppe i studentskrivningslasning. Eller rattare sagt jag kampade med ansokan till au pair och umgicks med mina vanner.
 
3. Fem snacks jag gillar

- POPCORN!
- sura godisar.
- vindruvor
- chips
- Ballerinakex

4. Fem sånger jag kan hela texten till
- Lovsanger. 
- Jar of hearts av christina perrie
- Miss you love av maria mena
- stackars av lars winnerback 
- broken av lifehouse
5. Fem saker jag skulle göra om jag var miljonär

- kopa mig en bil
- ta mina vanner pa en avkopplande resa 
- Köpa en lägenhet i Helsingfors
- hjalpa nan pa natt satt.
- Spara pengar till senare i livet.

6. Fem dåliga vanor

- Tidsoptimist ut i fingerspetsarna.
- oorganiserad
- har en tendens att bli perfektionist ibland
- Pratar alldeles for mycket
- Stanna uppe allt for sent.

7. Fem saker jag gillar att göra
- umgas med mina vanner
- fotografera
- lasa bocker och se pa tv-serier.
- bollsporter. (fotboll, innebandy, volleyboll, osv...)
- strosa runt i boston.
 
8. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa
- kort korta shorts, rumpan ska vara tackt. 
- ladertights
- Lady Gagas klader. (for att lite harma matilda.)
- rosa klader ar inte min kopp av te.
- flip flops med hogt skaft. vad har man for nytta med dom?

9. Fem favoritleksaker när jag var liten
- Lego
- koksleksaker
- "kankkan" vid ostenso skola, aven om jag var lite liten den tiden vi bodde brevid skolan. 
- Nej usch vad detta var svart! det gar ju inte alls att minnas.

10. Fem personer jag skulle vilja se göra denna undersökning
- Sandra Kulla
- Maria Kangas
- Annika Tornqvist
- Melissa Haga
- den hemliga bloggen med det perfekta namnet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar