boston

boston

fredag 28 januari 2011

snowday.

borjar sadar smatt tycka att amerikanare ar mesar! idag hade vi igen en snowday vilket betyder att barnen ar hemma fran skolan och blir alldeles hysteriska och kraver sysselsattning i mangd och massor. men trevligt ar det ju dock att hinna umgas med barnen lite mera.

dagens konstaterande ar nog att januari ar baksmallans manad. vissa forsoker halla det som vit manad men det ar en helt annan sak. Nu pratar jag ju dock inte om alkoholens baksmalla utan den baksmalla som kommer utav att man inga pengar pa sitt konto har. dock har jag ju betalat tva collegekurser under loppet av en och en halv manad och dit for en forskrackligt stor summa pengar. det ar knappt sa jag vagar skriva ut den. (kan beratt att jag satt $1600 dit.) att jag spenderade jul och nyar i NY hjalpte val inte direkt heller min stackars planbok. maste nog verkligen forsoka borja spara lite pengar i februari annars kommer jag ju inte ha mojlighet att alls resa nagonstans sen nar jag har semester.

det ar inte klokt hur snabbt tiden flyger ivag. har jag faktiskt varit har i 5 manader. ar det fem manader sen jag sade farval pa perrongen i lilla bennas? det kan ju inte vara sant! maste verkligen borja samla pa minnen nu. inte snala. men spara sa man har rad med storre minnen med!

vantar pa tva paket fran posten! SNALLA gor sa att dom kommer snabbt. ena innehaller min kursbok till kemin och den andra innehaller min flakt till datorn. forstar inte att den inte kommit annu!!!

imorgon ar det fredag och helg igen. :D

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar