boston

boston

söndag 30 januari 2011

snurr.

idag har jag annika och caroline gatt och shoppat pa new englands storsta mall. :) hur kul som helst. vara ben och fotter var ganska sa doda efterat. men vill man vara fin far man lida pin.
hittade en underbar huppari med fluffit material innuti och sen tva langarmade t-shortor fran hollister som ar en affar men surftema. jattemysig affar. och allt pa rea och sammanlagt $33 helt megabra.

annars snurrar min hjarna pa hogvarv och jag forsoker klura ut tankarna och det marks ganska bra i mina sjukt knasiga drommar. bara dom skulle vara nagot logiska kunde jag beratta dem till er. men de ar bara konstigt och sa storande.. nej suck.

detta ar carolines sista helg med oss. :( sa vi gor sa mycket vi bara hinner.
efter shoppingen akte vi hem till mig och kolla tva filmer.. denna gang for en gang skull valde vi bra filmer som vi alla tyckte att var bra. det ar inte ofta det hander. toppen toppen alltsa.

imorgon lar bli en lang dag med sa vi borde val borja sova nu.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar