boston

boston

onsdag 12 januari 2011

.....

orkar inte, kan inte, vill inte....

jag ar trott och gnallig och vill inte anmala mig till en collegekurs som kommer ta mina sista pengar. kopte mig i alla fall en flakt till datorn fran natet ikvall och det var en behaglig summa men suck detta vill jag verkligen inte gora aven om kursen ar natt jag vill.. varfor ska det vara sa dyrt att studera har?!?!?

egentligen skulle vi leva i ett samhalle dar man byter ekorrskinn dessutom finns de ju overallt har sa det skulle inte vara natt problem.

(imoron ska e tydligen vara na som di kallar snowday o he sir ja val int helder riktigt fram emot. ti ha all tri baane heim en heila dag insnoade kan int vara latt. men men vi far si hur dan blir san imoro.... )

sluta klaga... se ett avsniit NCIS istallet. :) perfekt avslutning pa denna dag.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar