boston

boston

onsdag 19 januari 2011

en suck av lattnad.

jag slapp ut ikvall och vagarna var inte daliga. aven om det sporegnade. amerikanare ar verkligen mesar nar det kommer till att kora pa icke torra vagar. vad gor val lite regn? dessutom saltar de ju vagarna mera an vad vikingarna saltade sitt kott. fast jag korde nog anda forsiktigare dvs jag holl mig till hastighetsbegransningarna. oftast i alla fall.

en ny tjej fran Ingo har kommit hit en bit bort. sa skoj! och hon ar en trevlig typ och ska vara har till sommaren. skoj med lite mera finlandssvenskt blod har. henne ska vi visa runt i boston pa lordag och forstas ska vi klamma i oss lite sushi da pa samma gang. :) vara vanner borjar kanna oss ratt bra nu for de vet att vi vill till QM for att koopa sushi. tihi.

imorgon ar en ny dag och den arbetsdagen maste ju helt enkelt vara battre an de tva andra denna vecka. men vi far se imorgon. i alla fall maste jag till posten och posta brev om att jag vill ga en collegekurs. suck sager jag bara for den hemsidan. ingen info och man kan inte anmala sig via natet till denna typ av kurs som ar mer gjord for au pairer utan man maste faxa eller skicka vanlig post. suck sager jag bara. men jag ska val fa det gjort imorgon ska vi hoppas.

om jag bara orkade skulle jag satta in en bild pa hur stora snoflingor som foll idag men de var seriost storre en pingisbollar. och min vardmamma var ute och skottade men fem-tio minuter efter sag man inte ett spar av att hon skulle skottat alls. lite synd tyckte jag allt om henne.

nu ska jag avsluta dagen med lite NCIS.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar