boston

boston

tisdag 18 januari 2011

mandag.

min hogra hand har domnat bort vilket gor det jattejobbigt att skriva. men men...
inatt sov jag fruktansvart daligt. borde vara forbjudet. vakna upp hela tiden, tankarna snurrade i hjarnan som mario snurrar runt banan i mariokart. och lika ofta som han drunknar sa fick mina tankar mig klarvaken  for att sedan igen snurra snurra snurra. usch sager jag bara. ingen san natt igen tack!

vaknade urtrott och funderade hart pa om denna dag alls skulle bli till nagot men forvanansvart nog gick dagen ganska smidigt. med vissa mindre motgangar men de forsoker jag glomma sa snabbt som mojligt. mina barn dom ar nog sota dom! :)
vi hann aven ha en playdate med monica och hennes barn och jag maste saga att vi ar tva ganska upptagna familjer med tanke pa att det tog oss 4 manader att hitta ett datum som passade for bada att ha en playdate pa.

ikvall var jag och annika till gymmet och sprang bort helgens onyttigheter. (som nu inte var sa manga men...)
maste saga att det var riktigt skoj att springa idag och det gick sa bra sa speciellt nar man fick kolla NCIS samtidigt. da marker man inte heller att man har ett snabbt tempo pa och att man avverkar km efter km.. enda problemet ar att mitt hogra kna inte direkt gillar mattan men de brukar ordna upp sig nar man tar och springer pa den andra maskinen.....
sen till sommaren ska jag val borja springa runt sjon  men nu ar det ju SA kallt!! och massor med sno. tror inte man skulle komma runt den sa latt om man forsokte. fast man kunde kanske ga over den. hm vart en tanke.

och jag har faktiskt ratt att klaga pa kolden det ar ju MINUS 13 nu. HJALP! vi fryser val till eskimaer snart. aven om detta inte ar som hemma sa ar det fruktansvart kallt har!!!!

nu ska jag nog krypa ner i mi skona sang och sova utan vare sig tankar eller drommar!!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar