boston

boston

måndag 3 januari 2011

hemma.

usch usch usch säger jag bara för att åka bil med ungar och punktering och andra små saker som man helst av allt bara vill glömma. men hem kom vi och det är ju huvudsaken.

NY var amazing och jag kommer nog sakna stället lite även om jag trivs bra var jag är och gillar att ha ett eget rum med alla ens saker och så vidare. jag har kommit fram till att rutiner är nog min bästa vän. utan rutiner går jag smått sönder.
I NY hade jag även värdfamiljens lilla dator varav inga pricker de senaste 10 dagarna vilket även gör att jag glömmer använda å ä och ö nu när jag skriver. men jag försöker i alla fall ändra till prickiga bokstäver när jag kommer på mig i alla fall. :P

en annan sak som lämnat bort är min hjärna. var är den? tror påsant att snoret i min näsa ätit upp min hjärna. usch va äckligt det låter. men jag har riktigt på riktigt snytit mig en sådär hundrasjuttielva gånger idag. inte okej!

har inte hunnit sätta in bilder på datorn ännu från NY och jag söker förbrilt efter min adapter. hur sjutton kunde jag slarva bort den från att jag tog den ur kontakten här hemma tills jag skulle sätta den i väskan. nåja jakten fortsätter.
nu borde jag gå och sova så jag är pigg inför årets första jobbdag....

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar