boston

boston

söndag 2 januari 2011

1-1-11

yay.
ett nytt ar har nu borjat. och vilken borjan den fick. sov over i lovisas fasters lagenhet var de tre andra tjejerna sover. (lovisa, linnea och ellen. :) ) det var riktigt trevligt ty vi fick fira nyar tillsammans med sjukt god tre ratters middag och sen spelade vi spel och gissa vad. vi spelade ett spel som sen i slutandan visar vem av sallskapet som ar mest svensson svensk och jag den finlandssvenska blev mest svensk utav oss tjejer och de tre andra ar fran lagenhetsboende, svensson svensson kvarter och glesbygden. hur kunde jag bli mer svensk an nagon av dem?
sen sag vi bollen falla och raketer reflekterande i hoghuset mittemot. snacka om antiklimax. men oerhort skoj hade vi och sleepover sen ar ju aldrig fel. ville inte riktigt ta subwayn hem sen mitt i natten bland alla fulla manniskor.
idag hade vi champange frukost med musli, brod, ost, sallad och en massa annat gott. superfrukost skulle jag kalla det. :)

jag har i planerna att gora en arsresume men jag tanker vanta tills vi ar hemma igen sa att jag har tillgang till mina bilder sa att det blir lite mera intressant. och dessutom behover jag bilderna for att frasha upp mitt ack sa bra minne. :P

avslutar med kommentaren att detta ar kommer bli sjuuuukt bra!!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar