boston

boston

tisdag 25 januari 2011

gym + onyttigheter = neutraliserat?

annika och camilla var duktiga och akte pa gym ikvall. det var nog tur for innan det hade vi nog inte gjort nagot nyttigt alls denna mandag. aven om vi jobbat. i alla fall inte jag. sen at jag smorgas med nutella nar jag kom hem. ack sa gott men ack sa ohalsosamt!

imorgon borjar min harvard kurs. Skrammande!! men forhoppningsvis blir det hur bra som helst.


idag ar den kallaste dagen pa sex ar. och da kan jag beratta att det ar lika kallt har som hemma i finland. alltsa ungefar mius tjugo grader sa det ar ju inte sa kallt men jag holl pa att frysa rumpan av mig idag i alla fall. usch va kallt. och mitt och annikas har fros till is efter gymmet nar vi gick till bilen. suck.
hoppas det ar lite varmare imorgon i alla fall..

sahar pa slutet en liten fragan bara... vet att jag fragat innan men lite nyfiken ar jag ju allt..

vem av er dar ute laser min blogg? :D

xoxo.

6 kommentarer: