boston

boston

måndag 17 januari 2011

fortsattningen...

...pa dagen camilla behovde.

sa det blev alternativ 2 for mig. wii spelande alltsa. (hoppas jag hade det pa den platsen orkar inte kolla. :P )
sen var jag faktiskt utanfor dorren denna dag med, genom att ga till bilen sa jag kunde hamta upp annika fran alewife. duktiga annika hade orkat sig till boston. :D

sen kom tysken hit och vi kolla pa aladdin efter att jag och annika atit smorgas med skinka. sadana behov for skinka vi fick nar vi hittade det pa walgrisen idag. har inte sett det innan. gott i magen var den minsan.
visste ni att aladdin ar en av de basta filmer som gjorts? och nomnom va snygg han ar..

som sagt sa har denna dag varit ytterst lat och jag kanner mig som en ny manniska. ibland maste man helt enkelt bara gora ingenting. :)
imorgon ar barnen lediga fran skolan pga nan martin luther king jr day eller natt i den stilen och jag bara okej.. visst ska bli skoj att vara en hel dag med barnen men samtidigt lite jobbigt jag menar vad ska man hitta pa med dem sadar 9 timmar i strack? tur att vi har en wii sa kan jag aga ut dem lite nu som da! jag har idag tranat mina killerserves till tennisen sa bara vi spelar tennis kommer jag garanterat vinna. :)

jag har typ en sak att tillagga om denna dag.....



xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar