boston

boston

fredag 21 januari 2011

torsdag.

idag kanns det som om jag inte fatt utrattat natt innan kvallen. hur kan det komma sig? jag fick ju i alla fall nastan i barnen lunch. den var varm och god trots vad andra sager.
taxi har jag ocksa agerat och sa var jag sa snall att jag akte med barnen till biblioteket. men anda kanns det som om jag statt och stampat pa stallet. nya tag imorgon va nar de lovar snostorm! ARGH!! sno ar tillatet men sno som satter kappar i hjulet for mig skulle jag helst av allt vilja smalta med en gasbrannare och sen stampa en timme pa!

men kvallen den raddade helt klart denna dag. utan en kvall skulle denna dag klassas i de som man fort glommer. camilla och caroline kande pa sig att natt maste goras at denna dag sa de akte ivag och kollade pa bio. :) sag filmen the dilemma och jag maste saga att den var riktigt bra. man behover inte tanka alls nar man ser den och den var ratt lustig. helt klart sevard. men sen fanns ett STORT minus! allas varan omtyckta skadespelare channing tatum (she's the man, step up, dear John) mjukisen som alla tjejer vill ha. sen nar man ger honom ett sant har utseende och en dalig persons roll DA blir camilla lessen!!

sa har ska han helt enkelt inte se ut!!!! 





















men vad kan man. det ar helt enkelt bara att blunda och tanka pa battre roller han gjort. :P
hm jag borde nog se dear John igen. det far bli mitt nasta stora projekt.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar