boston

boston

fredag 14 januari 2011

kallt.

camilla fryser sa in i norden. och da ar det inte sa kallt i mitt rum heller. kanske bast att krypa ner under tacket och sova lite. men vem orkar, ska i alla fall kolla ett avsnitt NCIS.
idag har camilla och annika varit duktiga och varit till gymmet. sen att camilla var lite latare idag an i mandags skyller vi pa en dalig natts somn och sjuk rygg.. de dar med udanflykter ar jag bra pa.
sprang i alla all och tanjde pa en och annan muskel. skont.
fick aven veta att familjen har ett gymkort som jag kan anvanda sa nu har jag val ingen orsak till att inte aka mera. forrutom att jag inte har tid. :P

om mindre an tva veckor borjar jag plugga kemi. skoj skoj. hoppas verkligen att jag inte tagit mig vatten over huvudet men dedar ska nog ga bra ska ni se. sen far vi val hoppas att det finns nan snall person pa kursen med. :)

nej nu kallar sangen och NCIS. tur att man kan se pa tv innan man somnar. :)

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar