boston

boston

fredag 7 januari 2011

en evighet.

det känns som en evighet sen jag sist skrev min blogg och då har det faktiskt bara gått en dag utan. OJ! de kunde man inte ha trott innan. ni vet jag tjejen som uppdatera max fyra gånger på en månad.
men min blogg/mitt internet vägra sammarbeta igår och jag dampa och gick och sova istället.
igår var jag på handbollsträningar. skoj! :) och det gick faktiskt mycket bättre än vad jag hade förväntat mig. och då hade jag även en täppt näsa. det verkar ta sig.

idag har jag hunnit vara på en kaffe. :D GREAT SUCCESS!!!
och äta middag......

imorgon är det helg igen och den ser ganska full ut igen. precis som jag tycker att den ska vara.
Museum of sience, sällskapsspelskväll och shopping med en potentiell-ytterst-god-vän-person. :)
ska försöka tränga in lite skypande med er därhemma med och lite sånt. :) och kanske sova nån timme eller två.

just nu sitter jag och kollar på Narnia, Prins Caspian. den är väl helt okej men jag har lite svårt att koncentrera mig på filmen enbart. hur sjutton ska jag kunna fokusera fullt ut på studierna sen? nåja det är väl ett senare problem.

borde kanske gå och sova med nu så småningom så jag somnar en rimlig tid men jag börjar jobba först klockan elva så de ska nog gå så bra så. :)

hoppas ni överlever kylan hemma!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar