boston

boston

tisdag 1 februari 2011

svacka?

mina blogginlagg lider. och jag undrar vad den svackan beror pa.
tristess?
det faktum att jag skjutsade en av mina basta vanner har till flygplatsen idag for att inte traffas pa valdigt lange igen? Jag kommer sakna caroline!!
lathet?
sjukdom?
svidande hander?
saknad?

jag har igen aning.  men jag kanner inte for sa mycket just nu.. ar det faktiskt bara mandag idag? det kan inte vara sant. suck. naja. imorgon far jag ga till harvard igen.

saknar er dar hemma.

jag vill stada mitt rum. ligger en massa skrap och skrapar men jag har ingen som helst ork i kroppen just nu. kanner pa mig att jag kommer vara en zombie resten av veckan.

nu ar januari forbi. snart ar jag hemma ty just var det borjan av september... jag har nu varit har i 5 manader!! hemska saker! det ar inte klokt!




xoxo.

1 kommentar:

  1. länken ovan ä blokerad i Finland åtminstone i min dator

    SvaraRadera