boston

boston

måndag 10 januari 2011

NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

detta kan inte handa!!!
tror min dator sa upp kontraktet. eller sa ar den valdigt overhettad och behover vila. men nar jag satt och var allmant slo borja den lata natt sjukt konstigt och lukta lite konstigt med och jag panikerar och stanger av den snabbt som attans. sen efter en tid forsokte jag starta om den igen men fortfarande later den konstigt sa jag ska lata den vila over natten om den later lika igen imorgon ska min vardpappa fa kolla pa den for han arbetar ju nagot med datorer i alla fall...

sitter nu framfor vardfamiljens dator som jag fortfarande hade i mitt rum sen NY. men jag ar riktigt radd att jag maste begrava min gamla dator och det har jag verkligen inte rad med en tid som denna!!! och jag kommer behova den som kompleteringsdator de kommande aren eftersom jag planerar kopa en dator utan skivlasare, for att den inte ska vara sa stor!

SNALLA DATOR BLI FRISK!!


annars var val dagen bra. shoppade och sa...
skulle kopa en svart huppari med dragkedja fran HM men kom hem med en orange huppari utan dragkedja. sa kan det ga...

nu ska jag strax ga och sova och glomma att denna pissdag intraffade. (aven om inte hela dagen var piss...)

USCH!

gonatt

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar