boston

boston

torsdag 27 januari 2011

nar det blev battre.

bara man ber om hjalp loser sig saker sa mycket enklare utan att man maste slita av sig allt sitt har. nu funkar alla mina harvard sidor och aven min harvard mail fungerar. tacka vet jag service killar. i mitt huvud var han snygg med. ;)

idag har jag aven fixat den forsta laxan och den var inte alls sa svar. och jag maste fortsatta pa min tanke att det kanns underbart att anvanda sin hjarna igen, att den endast tankt pa barn, tuttflaskor, blojor och somn de senaste fem manaderna borjade verkligen ha negativa effekter pa min hjarna. sa nu dammar vi av den igen steg for steg. hurra.

camilla har valdigt lange velat se filmen 27 dresses och idag nar hon vandra vid biblioteket hitta hon den i hyllan och kunde inte motsta frestelsen. sa nu har jag da sett den och kan saga att den art ytterst bra och humoristisk och den ar verkligen en film som jag rekommenderar. speciellt om man har liknande filmsmak som mig. ni vet. inget med for mycket action, eller biljakter. sen ska de ha mycket komedi, karlek och sa ska man inte behova tanka allt for mycket. :) perfekt!

jag ar fattig. vill nan sanda pengar?

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar