boston

boston

söndag 16 januari 2011

morp. (men med prickar pa o....)

det ar ordet camilla valjer att beskriva kvallen med. snalla sjuka tider vad jag och annika ar daliga pa att valja bra filmer. ikvall kollade vi pa en som  hette keith tror jag i alla fall och den var bara konstig och dalig. nasta gang kommer vi att valja en film som later sjukt dalig och sa hoppas vi pa att den ar bra for de senaste ganger vi valt filmer som latit bra har de varit kassa.

fast vi bestallde hem lite sushi fran vart favoritstalle och det var ju gott. aven om vi gillar de battre nar man ater det dar men sa ar det val med det mesta, under tiden kollade vi pa step up 2:an och den ar ju bra. min asikt ar fortfarande att ettan ar mycket battre och trean har vi annu inte sett men killen ar det ju inget fel pa. :) nomnom.

lordagen till ara har jag haft en riktigt slappardag. men jag tror att jag behovde en slappardag ganska rejalt for de senaste helgerna har jag i princip haft program fran formiddag till sen kvall och rullat pa som i en dimma in i veckorna. skont att fa vila ut lite nu sadar nan gang.

nu ar klockan 01.01 och jag borde nog borja tanka pa att ga och sova. annars ar jag inte sa pigg imorgon nar jag ska gora ingenting igen.

hoppas ni har det bra dar hemma alla, saknar er sjukt mycket men jag klarar mig nog.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar