boston

boston

måndag 24 januari 2011

den dar dagen efter gardagen.

dagens konstaterande lyder som foljande: om man lamnar tval och schampoo ute i bilen nar det ar minus 13 grader under 8 timmar kommer det inte att vara fruset men valdigt kallt att anvanda sen. darfor hojer man temperaturen pa vattnet och blir smaningom manniska igen.
de har lovat kempekallt till mitten av veckan en sadar minus tjugo grader och jag kommer frysa till is. I ren protest sitter jag darfor nu ikladd en sommartopp och mina nya jeanshangselshorts. kan jag inte anvanda dem ute kommer jag anvanda dem lite inne i alla fall. det var valspenderade pengar ma jag saga.

idag var jag och annika da till gymmet och det gick val sadar. mitt stackars lilla kna tyckte inte om lopmattan idag sa jag anvande mahamaskinen istallet (elliptical machine) och det gick mycket battre. hoppas knat mar bra igen imorgon. da tankte jag och annika namligen prova pa nytt.
efter gym, (med tillhorande kranglande las), akte jag och a in till boston. jag skulle pa lcc mote och annika pa andra arenden. lcc motet var val inte det roligaste men lite snacks fick vi och eftersom jag inte hann ata lunch for att den dumma T:n inte kom nar den skulle sa var det extra bra. under motet fick vi massa info om sakerhet. saker som man redan visste men sakert var det bra att frascha upp kunskaperna lite. :)

annikas och camillas magar skulle ju aven mattas denna sondag och efter mycket tankande hamnade vi till slut pa Quincy market och kopte varan vanliga sushi fran var vanliga sushikille. (las: planerna var sedan lange installda pa QM sushi. :P) NOMNOM matta i magen blev vi. sen som efterratt at vi lite gratis saltwater taffy fran en souvenir butik brevid QM, nomnom.

nu sitter jag har och funderar pa vad jag ska gora nast.. kanske basta alternativet skulle vara sova. andra alternativet ar lasa, eller NCIS. vi far se vad som vinner. :)

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar