boston

boston

söndag 16 januari 2011

lathet.

idag har nog latheten hos mig visat nya sidor. att nan kan vara sa lat ar for mig ett mysterium.
dagen borjade pa basta vis genom att damen sov till 11.59am for att vakna och kunna skypa med bastaste sandra kl 12. gladje, sa beskriver vi nog bast det tva timmar langa skypandet.
nu kan man ju da tro att damen skulle ta och skarpa sig, men icke sa nicke. i alla fall slapade hon sig till koket for att gora lite frukost at sig (kl 2....) for att fortsatta skypa med familjen hemma..

plotsligt var klockan halv fyra och damen slutade prata med sin familj och kladde pa sig klader och sitter nu har med tankarna: vad gora nu? valet ar svart. just nu star det mellan tva alternativ. ett lite mera aktivt och det andra mera rogivande.
1. ska jag spela lite wii och satta massa rekord?
2. ska jag kolla lite mera NCIS och fa ro i hjarnan.
som ni kan se ar jag en ytterst upptagen manniska. men det unnar jag mig sjalv denna sondag.
sondagen ar ju trots allt vilodagen och det ar jag bra pa denna vilodag.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar