boston

boston

tisdag 4 januari 2011

aktiva camilla.

idag är en sån där dag när jag har varit äckligt aktiv men ändå hunnit ta det lite lugnt med. (vilket betyder att jag verkligen kände att jag hade ro att slå på ugnen och värma upp lunchen på ett bra sätt.)
jag har hunnit städa, handla, hämta drycleaning, tvätta och vika kläder, starta och plocka ur diskmaskinen, posta vykort, åka till bibban, och fram för allt det bästa. spendera tid tillsammans med annika på kvällen.

vi åkte och åt riktigt god sushi på ett ställe i Newton där nära var annika bor och nomnom i magen måste jag helt enkelt bara säga. inget slår nog sushi. om jag måste välja en maträtt att äta resten av livet skulle det nog vara sushi. <3
sen åkte jag hem till annika och vi bokade biljetter tills när Hillsong United kommer till boston! hur underbart kommer inte det att bli? kan knappt vänta till mars!! Love it!!

jag kanske berättat att jag och annika har en efter julen lista vart det står en massa saker som vi ska klara av nu efter julen. klara av låter lite knasigt. mera saker som vi verkligen vill göra men som vi inte hade tid med/inte råd med innan NY. och vissa saker måste vi spara till sommaren/våren eftersom att det är lite kallt just nu och så vidare. till saken kanske. (glömde nästan bort att skriva hit den.) vi har nu börjat kryssa av saker på denna lista och vi är ganska duktiga på att planera när vi kan kryssa av nästa sak. detta bevisar att listor är det bästa som finns om man faktiskt vill att man ska få nått gjort. i alla fall så passar listor mig bäst. listor tycker jag om. :)

nu ska jag fortsätta att vara aktiv och ta och ladda över bilder från NY till datorn och sen även välja ut bilder att sätta upp på fb. så bara inget krånglar och det inte blir allt för sent så kommer ni få se bilder från NY på fb när ni vaknar.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar