boston

boston

lördag 22 januari 2011

jag blir galen i min arm!

under step up 3, som jag och annika tittade pa denna kvall, utbrister en aningen forvirrad och overtrott camilla pastaendet ni finner i rubriken. hur sjutton slank det ur min mun? kanske all denna somnbrist haller pa att ta ut sin ratt. det kanske ar pa tiden att jag lar mig sova mera.
vad som nu da gjorde mig sa forvirrad var aterigen en skadespelare. i forsta filmen deltar hon som ett sott litet barn med inte allt for stor roll, och i tredje filmen ar hon en killes (med ratt stor betydelse) "tjej" och han killen hade aven en stor roll i andra filmen. Detta gjorde mig sa fundersam att jag behovde pausa filmen under tittandets gang. Forlat Annika.

Idag kom det annu mera sno och barnen de var fortfarande hemma nar jag borjade jobba klockan 10. OJ! men det var lugnt for det var en Snowday. de dar dagarna som vi inte ar alldeles fortjusta i. Aven om denna snowday faktiskt inte var sa illa. iofs jobbade jag endast 7h och barnen var riktigt sota och snalla.. de ovade t.o.m. piano utan att gnalla alls. det tackar och bockar vi for.
men eftersom att det var snowday var det heller ingen fotboll pga att skolan vi spelar i var stangd. da blidde camilla ledsen och visst inte riktit vad hon skulle ta sig till. lyckligtvis har hon ju annika i sadana situationer.

tanker pa er mina vanner som gar dar ute i skogen nagonstans och fryser rumpan av er. forhoppningsvis har ni varme utav varandra. sandra den rackaren foddes for sisadar 19 ar sen just idag. (eller igar, det ar ju efter tolvslaget.) henne grattar vi stort genom att infoga denna vackra bild.

GRATTIS SANDRA!! 

Hoppas din dag blir som den tankt sig.

Sen nar jag kommer hem kommer du inte ha nagra hjarnceller kvar..








imorgon bar det av till Boston. Det ser jag fram emot valdigt mycket. Dessutom ar jag nastan rik nu igen.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar