boston

boston

lördag 15 januari 2011

.

nar inte allt gar som planerat och vindarna vander.
hihi. sa vackert. nej men idag har jag jobbat lite och sen har jag kollat film. usch vad jag var trott.
slapade mig trots allt pa fotboll aven om jag kom lite sent. men saa kan det ga ibland. det ar inte latt att vara lat.
ni skulle se hur bra jag ar pa att stoppa vaggande rikemanskillar (aven om killen inte ar rikemans men det smeknamnet kan jag bara inte fa bort tack vare annika. :P ) denna kille har inte en chans att komma forbi mig. hurra.
sen ville annika ata glass.
det ville jag med. sa vi akte till cabbots och at riktigt goda glassportioner och dom ar sjukt stora. nom nom.
nasta gang maste jag nog valja en annan sammansatting av min glass. nar man tagit samma glass de senaste gangera man kan komma ihag ar det illa. men jag ar en kvinna av rutin. eller nat. nar jag hittat natt jag gillar har jag svart att andra mig.
sen har vi aven sett en film ikvall och den var konstig. tror jag slumrade till lite i slutet med vilket inte gjorde den mera lattbegriplig. men summan av kardemumman tror jag i alla fall ar att man aldrig ensam ska vara roommate med ett par. naja... battre film nasta gang.

nu ska jag kolla klart filmen jag satte pa innan fotboll och sa ska vi se om jag hinner sova natt i natt med.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar