boston

boston

torsdag 20 januari 2011

duktighetsklapp.

annika och camilla var pa gym ikvall. darav duktighetsklappen. det gick bra och mer namner vi inte om det.
sa skont att traffa annika idag och fa vraka ur sig lite kanslor. idag langtar jag till helg och goda tider med underbara vanner!

idag slirade jag for forsta gangen har i landet. fatta den sjuka mangd salt de slanger ut pa sina vagar. det kan ju helt enkelt inte vara nyttigt. men vagarna ar ju inte hala da men i alla fall. idag tog jag da en kurva med lite for stort mod och sladda lite. och det var saa skoj! kunde nastan inte beharska mig och kora normalt hem sen utan hade stor lust att sladda i varje kurva men jag kunde beharska mig tro det eller ej, men hem kom jag utan att sladda en gang till. helst vill jag ha en stor prisma parkering och en bil med riktiga vaxlar och dack som inte slits sonder av sladdandet. oj vad jag langtar. xD

stryka saker fran min anslagstavla med to-do saker har jag aven fatt gora idag. kanns skont aven om flera saker borde ha blivit struka men det far vi helt enkelt ta tag i imorgon.
nu tanker jag nog nastan lagga mig ner i sangen, kanske inte somna direkt utan kanske kolla lite NCIS eller sa.. ni borjar sakert kunna mina kvallsrutiner sa smaningom.



xoxo.

1 kommentar:

  1. MEN du lär få vänta på det nöjet tills du köper egen bil me riktiga växlar eller nåt i den stilen.. hemma finns bara en gammal automat att slira me den andra med "riktiga växlar" är stadig på vägen o inget för rallykörning... kanske dags att söka upp nån inomhusbana till helgen borde väl finnas i Boston!

    SvaraRadera