boston

boston

onsdag 26 januari 2011

tarar...

AAAAAAAARGH!!!!!
ibland har jag bara lust att skrika ratt ut. snalla. varfor? kom igen! 
idag fick jag veta att boken som vi ska ha till min kemikurs kostar forbaskade 137 dollar!! hur sjutton ska jag ha rad med det? fast jag har hort rykten om att man kan kopa den billigare begagnad.. ja tack!
fast jag hade forsta lektionen idag och jag tror den kommer bli hur skoj som helst! :)

sen nar jag kom hem satte jag mig ner framfor min dator for att kolla lite pa min harvard hemsida och marker att jag kan gora en till sida med massor av info och tydligen en mail med. suck tanker jag bara och borjar krangla med skiten. fyller i uppgifter till min email och skriver klart och tydligt dit mitt losenord. trycker pa fortsatt knappen och ska logga in. tre sekunder efter att jag valt losenord och det. tror ni inte att jag inte lyckas logga in. hur sjutton kan det inte ga att logga in. jag satte ju in all ratt info!! nu ar mina nerver pa vag att brista och jag orkar inte mera! en timme har jag slitit! suck men i alla fall skickade jag ivag ett mail med fragor till hjalpcentralen . hoppas de kan hjalpa mig. dampar!!!

nej nu ar det nog dags att lugna mina nerver innan hjarnan spranger eller jag kastar datorn i golvet vilket inte vore sa bra med tanke pa att det inte ar min egna dator.

NCIS far bli min raddning igen!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar