boston

boston

tisdag 11 januari 2011

statusuppdaterin.

min dator har vilat idag och kommer gora det endera tills imorgon eller sa nagra dagar till. min snalla vardpappa ska undersoka den och sen stalla en diagnos pa den. far se sen om den enkelt kan behandlas eller om den behover opereras och i vilken utstracknin. haller alla tummar jag har for att det ska vara billigt och lattfixat.

annars har dagen varit helt bra. inte lika smidigt som vanligt att jobba men i alla fall var jag pigg efter att ha sovit sjukt mycket och jag fick utrattat nagra arenden. sen att eftermiddagen och kvallen blev lite kaotisk ar en sak som man inte kan natt at och man far bara le och se fram emot morgondagen istallet.

jag och annika har varit jatteduktiga idag. (hon fick nan julklappsgrej fran sitt gym sa nu far jag aka dit gratis i fem dagar. synd att jag bara hinner tva ganger till pga allt annat program men... )
ja vi var da som sagt till gymmet och camilla lilla sprang forvanansvart langt. jag tror detta har att gora med saken att hon sprag pa en lopmatta = man maste halla samma hastighet och sen kan man kolla pa TV samtidigt som man springer vilket gor att allt blir mycket lattare. jag menar att springa/jogga/ga om vart annat ar en dans pa rosor om man far kolla ett avsnitt NCIS under tiden. funderar hart pa att kopa mig ett medlemsskap dit men jag vet inte om det ar vart det for att springa aven om man kan gora sjukt mycket annat ar jag radd att jag mest skulle springa och sen satter jag nastan pengarna pa natt annat med tanke pa att jag redan har sa mycket program. kanske till sommaren nar det ar sjukt varmt ute...

Dagens hojdpunkt var nog anda nar jag fick syn pa nagra fina videor pa internet. Mina Vanner AR de BASTA som finns! jag ar sa tacksam over att jag har sa fina vanner! Utan er vore jag inget! NI AR BAST!!!! <3

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar