boston

boston

söndag 9 januari 2011

lördag.

camilla och annika har spenderat denna lördag på Museum of Sience. måste säga att vi gillade det starkt. hela museet har en liten barnanpassad stil över det hela och om man sätter sin hjärna på barnläge kan man ha riktigt skoj!
det är inte lika stort som de i NY men tillräckligt stor. och sen såg vi en blixtshow som var riktigt häftig. jag hade förväntat mig lite mera efter PW:s alla fysiklektioner men annars var den überskoj.

sen åkte vi till quincy market för att få äta den goda sushin som vi inte ätit på länge. snart kommer de nog att veta vad vi vill ha när vi kommer tillbaka dit. lite pinsamt. men vi gillar verkligen stället och det är i lagom prisklass. passar en au pairs smala plånbok.

ikväll har vi haft en liten spelkväll, den var oerhört rolig. fast vi spelade inte så mycket. typ två spel varav vi slutade ett lite tidigare. :P sen satt vi och prata i köket och drack kaffe hur länge som helst. Hur trevligt som helst! har nog inte pratat såhär sen jag åkte hemifrån! måste säga att dessa sex veckor kommer gå så snabbt........

imorgon ska jag skypa med mina underbara vänner. :)

nu borde jag börja sova igen, men chipspåsen som en av mina vänner lämnade kvar plus NCIS är så mycket trevligare......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar