boston

boston

söndag 23 januari 2011

lycka!

ikvall ar det en alldeled underbart lycklig camilla som uppdaterar sin blogg. dagen den har varit fantastisk men den aterkommer vi till i ett senare skede. nar jag sent om cider kom hem ikvall tankte jag att nog maste jag anda kolla postladan innan jag gar in och vilken tur att jag gjorde det. for i postladan lag det finaste paket jag nagonsin fatt. mitt hjarta sjong av gladje nar jag oppnade det och jag har knappt kunnat sluta le sen dess.
ni mina vanner ar nog dom sotaste, snallaste, underbaraste som finns!

for att aterga till den fantastiska dagen sa kan jag knappt tro hur mycket jag hunnit med. :) efter att jag vaknat till liv denna arla morgon (jag kan beratta att det var oerhort trogt att oppna ogonen imorse) begav jag mig pa en mycket rask morgonpromenad runt kvarteret med hunden sa den kunde utfora sina behov innan jag susade ivag mot boston.
trodde jag skulle do nar jag kom ut fran metron for den syn som motte mig var inte vacker. hela de "torget" framfor dorren var fullsmockad med duvor och dar skulle jag sta och vanta en stund innan alla mina andra vanner dok upp.. usch. det var en pina men jag overlevde och mina vanner kom ju ocksa.
vi bestamde oss for att ata fin lunch eftersom det troligen var carolines sista gang i boston innan hon aker hem. vad ska jag hitta pa sen nar caroline inte ar har mera? kommer bli sa trist att saga farval.
inne pa cheesecake factory at vi i alla fall och det var gott aven om jag knappt orkade ata natt alls. deras portioner ar alldeles for stora. tur att man kan ta med det hem och sa kunde jag ata det till middag idag hemma hos annika. :)

shopping hann vi aven med och jag har slosat pengar pa victoria secret och h&m. kopte de sotaste jeans shortsen idag. hangselbyxmodell. dem gillade jag verkligen. sen var klockan mycket och vi hade viktiga saker for oss. vissa skulle jobba, andra skulle gora mat, nan skulle gora ingenting och camilla skulle ivag och spela en fotbollsmatch med ett lag dar camilla inte kande en enda manniska. ty personen som ville att camilla skulle spela denna vecka eftersom de saknade spelare hade fatt ett blamarke pa sitt revben och kunde inte spela denna match. men det var riktigt trevligt och det var snalla manniskor, sen att vi vann matchen ar ju ett stort plus med tanke pa att fem minuter innan den sku borja var vi endast tre personer pa plats. tur att de kom sen i alla fall och jag fick spela fotboll denna helg i alla fall. inte illa, inte illa alls.

med sahar lite program kan man ju inte sluta en lordagkvall sa camilla, annika och caroline tittade pa film och at popcorn hemma hos annika. den filmen var bra men lite konstig. mitt inne i filmen hade dom ett schamt som var ytterst underhallande men nu kan jag ju inte komma ihag det langre. bittert. i alla fall fick vi umgas och ha det skoj, kvallar nar man inte gor sa mycket har en tendens att bli bra kvallar. sen korde jag hem caroline och tog motorvagen hem. skoj skoj. pa kvallen kan man kora snabbt for da finns inte sa manga andra bilar ute. fast var inte radda jag har nog en grans jag inte kor over. :)
sag dock att nan hade kort in i ett trad inte sa langt fran har var jag bor och det var lite laskigt men ambulansen och sakert 4 polisbilar var dar med sina blinkande ljus sa det kandes bast att bara kora forbi. hoppas att han klara sig bra i alla fall han/hon som korde.

summan av kardemumman ar att min lordag har varit en toppen dag som jag satter pa harddisken i min hjarna.

nu borde jag sova lite innan en full sondag med.

xoxo.

2 kommentarer:

  1. kan int du lägg upp en bild på de små som du sköter? :) o på ert hus... mera bilder camilla! :D


    melissa

    SvaraRadera