boston

boston

torsdag 31 mars 2011

förlåt.

mina uppdateringar saknar information. men jag har en vettig orsak till infobrist.
1. inget har hänt.
2. min hjärna har semester.
3. postgången är långsam mellan usa och europa.
4. somnar framför tv:n på kvällarna.
5. springer efter en krypande bebis.
6. vem orkar liksom....

nåja. jag ska försöka bättra mig sådär småningom. ni vet lagom till påsk eller nått. dessutom börjar det väl snart vara en månad sen jag sådär halvt lovade er lite bilder. tihi. småningom. jag har hört att det är viktigt med tålamod så det ska ni få utöva en liten stund till. förlåt.

jag vill shoppa shorts till våren och sommaren. jag vill inte köpa jeans. även om jag är i desperat behov av nya jeans. kan det bara inte bli vår istället så man slipper gå med långa tråkiga byxor?
dom har påriktigt lovat snö till på fredagen. om det snöar då kommer jag allvarligt att utlysa dagen till världens sämsta första april ever. bara så att ni vet.

ska kanske sätta på ett avsnitt NCIS och döda de tre återstående hjärnceller som jag faktiskt har kvar.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar