boston

boston

fredag 1 april 2011

nöjd?

nu du mamma får du vara allt nöjd över mig. ty jag har nämligen laddat upp en massa nya bilder på facebook. givetvis är de till för alla andra som vill men det är ju mamma som frågat efter som mest regelbundet. tihi.

idag sov jag till halv elva. hur skönt som helst. kände mig nästan som en människa i morse. dock har det gått lite upp och ner från och till under hela dagen men jag känner att jag sakta men säkert återvänder till liv.
imorgon är en ny dag när jag räknar med att vara på topp. dessutom börjar jag jobba klockan 3 vilket inte kan vara allt för illa. :) dock borde jag sätta stor del av dagen på att läsa inför mitt kemi prov som jag har på fredag för jag tänker banne mig skriva bättre i detta prov än i förra!!

det snöar som påriktigt där ute! KOM IGEN! det är april imorgon vi ska inte ha nå mera snö! dessutom om det snöar så mycket att det blir en snowday säger jag upp mig och flyttar till galapagos öarna på heltid!!!
krossar verkligen alla fingrar jag har för att snön slutar trilla!!!!!!!!!

ÅÅH vad jag blir deprimerad av denna snö som trillar ner från himlen. ska nog snart begrava mig i min säng och inte tänka på morgondagen.





om det är snowday imorgon kommer jag spendera resten av mitt liv såhär!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar