boston

boston

söndag 27 mars 2011

ä n t l i g e n

hurra fest, party för hela slanten alltså. jag har äntligen klarat av halva delen av mass bay kursen. den urtråkiga delen. det enda som är kvar nu  är den superroliga delen som innehåller en resa till washington d.c. och navy ball.
dessutom fick jag ett trevligt mail där det står att mitt handbollslag är i final som spelas imorgon! fest! hoppas det går bra för dom. önskar så innerligt att jag kunde vara där med dom nu!

resten av dagen spenderade jag med sofie och sen med hennes vän ronja. hur skoj och trevligt som helst. de är så trevliga. sen har vi kollat två och en halv film ätit glass och popcorn men även middag. hur bra som helst alltså.
känner dock att min svenska har blivit ytterst svensk denna lördag men det gör mig inte så mycket. bara jag får umgås lite med annika så lär min svenska vara tillbaka på den nivå den ska hålla sig på.

har verkligen inte nått vettigt att komma med idag.

klockan är sent och jag borde sova för imorgon bär det av in till boston. tihi.

delar av mitt fina handbolls team. go boston team handball. :)

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar