boston

boston

fredag 18 mars 2011

trött.

oj vilket vackert väder det har varit idag. gick ut utan jacka och hade jag jacka på mig fick jag ta av den för att det var allt för varmt i den. var ute och lekte med N idag när E var på balett och man kunde bara sitta på gungan och njuta av solen. så skönt!
efter pianon åkte vi till starbucks och jag köpte en smoothie till dem. så vi satte oss ute för att njuta av våran smoothie. najs najs najs.

annars så är jag ultramega trött och vet inte alls hur det kan komma sig. somnade ju relativt tidigt igårkväll i alla fall. nåja. tog en powernap efter maten och funderar nu på om jag skall läsa lite och sova eller om jag ska kolla en film och sen sova. dessa val är ytterst svåra.

skönt med helg imorgon i alla fall. eller först ska jag ju jobba sisådär 7h eller så men de timmarna brukar ju flyga förbi ganska så snabbt.

hoppas ni har det bra!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar