boston

boston

torsdag 24 mars 2011

.

tänker att undervisningen får fortsätta idag i alla fall. se och lär!



tihi. hoppas det är till belåtelse.

idag har varit en bra dag. jag har ätit fastlagsbullar med annika. (ja jag vet att vi är lite efter. tihi)
jag har även vandrat runt med bebis i lexington och varit sjukt aktiv. typ.
kvällen till ära tränade vi handboll vilket gick rätt okej det med.
monica förgyller min dag med knasiga påståenden om mig.
och jag förgyller hennes dag genom att bete mig sådär camilligt som jag gör ibland.
vill dampa och gräva ner mig i sängen en sådär 2 dagar. men snart är det helg. yey..
saknar mina vänner. ni äro guld värda för mig!
nu ska jag nog eventuellt kolla lite friends.
eller sova en timme eller två innan jag börjar jobba igen.
gonatt.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar