boston

boston

onsdag 9 mars 2011

kaffe.

min mage kommer få blödande kaffesår av den kopiösa mängd som jag utsatte den för denna tisdagskväll. stackars mage. att ta med en termos kaffe är nog den bästa ide jag kommit på. även om det gör att man dricker sådär en halvliter kaffe på 2 timmar, sen att man åker till starbucks efter och dricker en till kopp gör ju inte saken bättre. tihi. men men. det sker ju  inte så ofta.
idag kom jag försent till harvard. :( men dock var det inte mitt fel. kom helt enkelt inte iväg i tid hemifrån pga att jag måste se till att nån är hemma innan jag åker. men den camilla som flög ner för de hundra trappor vid metron var nog en syn för ögat. orka gå ner när man kan springa och hoppa. dock kan man inte skynda på T:n vilket gör att camilla blir rastlös men får träna på sitt tålamod. nåja de var ju bara ca 10 15 minuter och värre kunde det varit.

fick träffa mina svenska vänner igen efter en paus på allt för länge. minns knappt när jag såg dem sist. så går det när man inte kan åka till starbucks varje vecka på våran lilla träff och alla har tusen program under helgen. nåja får försöka träffa dem lite oftare bara. dessutom har vi ju trots allt fem månader kvar att umgås på. hur lång tid som helst! (host!)

ska försöka gå och lägga mig lite tidigare idag. pga min kemiläxa blev det ganska så sent igår. men man kan inte göra så mycket när camilla har en tendens att lämna allt till sista stund. kanske en sak att försöka ändra men orka. kanske sen när jag blir flitig studerande.

för att glädja moster den äldste tänker jag härmed sätta upp den video som snurrat på repeat de senaste dagarna. den är ju som bara bäst! xoxo.


 
xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar