boston

boston

fredag 11 mars 2011

suck.

camilla vs träningsverken 0-1.

samtalet som pågår i camillas hjärna:
- aj. det gör ont.
- vad är det som gör så ont?
- allt, att knäppa på dom dumma tangenterna, att lyfta på rumpan, att sätta sig ner, allt som innehåller en rörelse.
- hm, vet du inte att man ska stretcha efter träning?
- jo men tydligen inte tillräckligt.
- men du klarade dig ju genom dagen. du ska se att morgondagen är bättre.
- jovisst. men att släpa en bebis i bilstol upp för trappor till tredje våningen tog död på mig. varför skulle då morgondagen vara bättre?
- paj paj. du ska se att det blir bättre tills du gifter dig.
- visst, visst.... kan du släpa dig upp nu så vi kan ligga i sängen och kolla på veronica mars?
- nej. tror bestämt jag ska sova på golvet inatt framför datorn.
- okej. du vinner i dumma argument och förvirrad hjärna.

nej camilla är nog helt frisk och tycker om sin kropp och sinne. pratar om sig själv i tredje person eller två tredjepersoner kan inte vara bra. men men. dessutom har jag ätit en braklunch och en brakmiddag och när jag är van med en normal varm måltid om dagen gör det dessutom att jag känns övermätt och helst bara vill spricka. annars har denna dag varit helt okej. har inte gjort så mycket.
började sådär sakta fylla i ansökan till majstranden och fick i panik skicka några mail och några panikmeddelanden på facebook. åh varför kan man inte bara få ett mail där det står. välkommen till majstranden vi hörde din röst inne i huvudet som sa att du gärna vill ha en lägenhet så från och med hösten hyr du en lägenhet alldeles intill din skola.  nej men vi får ta det en dag i taget och försöka få det inskickat så snabbt som möjligt bara! kan ju trösta mig med att jag har en månad på mig. dock måste jag ju räkna minst 2 veckor till det dumma postsystemet! ibland är det snabbt ibland är det så långsamt så man börjar fundera om det åker båt istället.

vill ni se nått roligt positivt kan ni ju ta en titt på min uppdaterade profilbild på allas våran kära facebook. tyckte helt enkelt att jag behövde liva upp min stämning lite och vad är då inte bättre än en skiderdräkt, lila händer på huvudet osv. toppen poppen.

nu ska jag njuta av veronica mars innan jag sjunker ner i en djup dvala som pågår i flera timmar.



xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar