boston

boston

onsdag 2 mars 2011

återuppstådd!!

hurra hurra hurra!!! Min dator har genomgått en operation pa sisådär en två månader. de färskaste prognoserna säger att den mår bra men vi ska se vad den säger sådär på ett längre perspektiv.
hade satt på min to do-lista idag att jag skulle gå och sova senast klockan tolv. nu är klockan kvart över och vi blev just klara med min dator. men tror hårt på att man ibland får bryta mot några av sina regler om de har något gott med sig. nu måste jag bara börja arbeta på mina löften om att sätta upp bilder på fb eftersom att min dator är fixad. men det får nog vänta minst en dag eller en vecka. eller kanske två månader. kan dra hela historien om min datoroperation sen när jag känner mig pigg för den är ganska så roande nu när man ser den från andra sidan när man klarat sig genom den.

dagens problem: vad är dessa konstiga bokstäver och när ska man använda dem?? å,ä och ö. usch för dem va. xD

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar