boston

boston

torsdag 17 mars 2011

aouch!

camilla har ont i sin ljumske. så går det när man inte värmer upp tillräckligt. bittert. nåja. efter det var jag en ypperlig motståndare som inte gjorde nått eller tjejen som satt med ispåsen eller damen som passa sjukt fina passningar. men som det gamla goda talesättet så går det väl om tills jag gifter mig. vi får se.

annars har det varit en helt okej dag. försökte nästan ta tag i min dåliga matvanor. det gick hyfsat alltså. men snart kommer nog jag lära mig äta jag med. imorgon lär jag ju lyckas eftersom att jag måste äta lunch med barnen och jag faktiskt är hemma till middagen. konstiga saker. tihi.

kan ni tänka er att det snart är helg igen? det är inte klokt. imorgon är det st. patrik's day vilket gör att man borde gå klätt i grönt. vet dock inte om jag äger en ända grön tröja. kanske helt enkelt får ta och klä upp mig i min gröna klänning som annars heter sommarklänning/festklänning. nåja. får se hur pigg jag är imorgon bitti.

nu är jag nyduschad och fräsch och funderar över vad jag ska roa mig med. jag har nämligen lite tråkigt.
antagligen kommer jag väl på nått knasigt eller så tvingar jag annika stanna uppe ett tag till så jag kan tortera henne med tråkig information. stackars annika lider nog rätt mycket i tysthet. xD
nu ska jag nog sluta vara elak och hitta på nått kreativt. kanske skulle vara en bra sak att städa eller i alla fall plocka in rena kläderna i skåpet. får se vad framtiden bär med sig.





idag blev jag så lycklig när jag fick veta en sak helt säkert! typ såhäääääääääääär lycklig!!! toppen!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar