boston

boston

lördag 19 mars 2011

musikal

camilla och annika har denna fredagkväll varit på en ytterst rogivande och spännande musikal performed by newton north high school. najs najs najs! de var hur skoj som helst. och att få vara inne på new englands största high school var ju inte helt fel det med. den skolan invigdes typ iår och är helt gigantisk. där skulle man studerat. vad vi även kom fram till är att riktigt high school elever ser så små ut. inte alls som på film. kanske kan ha nått att göra med den saken att skådespelarna ofta närmar sig trettio fastän de ska spela max 18. tihi.

något annat vi har att hurra för idag är det absolut megafantastiska vädret. tog en 2h promenad med bebis och hund och jag fick för varmt med mina joggare och fick kavla upp dem. ungefär en 18 grader eller så har det väl varit. dock var det ganska så blåsigt men nog överlever man det med.
städade upp mig som en kvinna till kvällen och jag och annika sprang runt i klänning och kofta hela kvällen utan att frysa. så skönt. dock kommer det endast att vara 7 grader imorgon men vi tänkte fly kylan in till new englands största shoppingcenter. mycket NE största denna helg alltså. tihi.

nu försvann mitt internet med men förhoppningsvis får jag det tillbaka så jag kan ladda upp detta inlägg. nåja.

till middag åt jag och annika sushi. (oj nej va?!?! hur åt ni sushi? ni äter ju aldrig sushi!! ) tihi. tummen upp för det med. en massa tummen upp denna dag alltså. en massa massa tummen upp.
tror denna helg kommer bli mycket lyckad den med. önskar att eran helg blir lika bra!

nu ska jag kanske sova eller kanske se ett avsnitt av nån serie. gonatt.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar