boston

boston

söndag 6 mars 2011

massbay community college.

vilket skämt alltså. dagens lektioner var pain in the ass om man får uttrycka sig lite sådär på styggare sidan. läraren var helt okontrollerad och visst inte vad hon pratade om typ 75% utav tiden. sen såg vi en massa omotiverade youtube vidoer bland annat visa hon en film om nan semi snygg kille som födde upp en kolibri. typ hela jag ville bara rusa ut ur klassen men jag satte ögonen på pappret istället och gjorde det jag är bäst på i skolan. flumma ihop en hel massa text. hoppas verkligen att skiten blir bättre till nästa gång. att plåga sig själv på massbay är ju inte riktigt det jag vill sätta min dyrbara lördagstid på.

när jag äntligen slapp fängelsets dystra mörker sökte jag upp mörkret och lugnet på mitt rum och tog en välförtjänt vila. aka kolla på veronica mars och försöka fixa upp datorn. tror den hade nått litet virus på sig idag. suck och jag får fortfarande inte installerat msn på den vilket gör mig jättelessen eftersom att jag lite saknar dess positiva meddelanden den brukar ge ifran sig.
nu skriker mitt huvud av huvudvärk. vet inte alls varifrån den kommer. jag har ju endast sett på en film med barnen. när jag jobbade och sen fortsatte jag och annika med att kolla 3 avsnitt Glee och ett halvt avsnitt parlamentet.. vi gillar den gamla gubben många hundra gånger bättre än den nya snubben. han är nog bara weird.
summa sumarum av denna kväll så måste jag nog säga att det inte alls är så illa att jobba en lördagkväll bara ungarna uppför sig och man har en bebis som sover. dock lär det ju nog ta ett tag innan jag behöver jobba helg igen. har stora planer redan inför nästa lördagskväll. då får nog folket se upp lite här som där.

popcorn med socker på är det äckligaste som finns!!! tydligen tycker tyskar och tanter på trader joes (liten matbutik typ) att man ska sätta socker på popcornen och jag måste säga att det är som att bränna upp hundra dollars sedlar, borra hål i indianernas kanoter eller stjäla scouternas kamin när det är minus 20 grader ute!

imorgon väntar boston och bio! ser så fram emot det. då ska jag äta ännu mera popcorn! nom nom.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar