boston

boston

lördag 26 mars 2011

sent.

usch usch usch vad jag inte gillar min massbay klass. den är tråkig. tar upp tre viktiga lördagar, gör så jag missar handboll, ger mig läxor som håller mig vaken till halv två på natten, osv.. verkligen inte skoj alltså!
nåja nu är jag klar med läxorna och som tur är är morgondagen sista lördagen. sen är det bara resan till Washington D.C. kvar. vilket är skoj. det enda skoj med klassen. tihi.

dagen har varit bra. har fått spela fotboll igen! fast mina muskler känns lite lösa på vissa ställen lite obehagligt. kanske borde vila ordentligt till onsdagens handboll. eller nått i den stilen.

orkar inte uppdatera mera. gör det sen när lusten faller på.

dagens tema är nog stinkkis. ni kan ju fast kolla min status på fb. tihi. tihi. tihi.





är han inte bara för söt lilla stinkki stink. tihi.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar