boston

boston

tisdag 15 mars 2011

aj.

det gör ont i min mage. vet inte om det beror på att jag och annika skrattat så mycket idag eller för att jag ätit allt för dåligt idag. tror lite mer på det första men egentligen kanske nog mera på nummer två. nåja snart ska jag bädda ner mig och då blir det nog bra igen. var till annikas ikväll och åt popcorn framför nyaste avsnittet av bones. åh äntligen är serien tillbaka. toppen poppen. sen surfa vi på nätet som  nån brukar uttrycka sig. riktigt skoj. tror nog nått slog slint i våra hjärnor under kvällens lopp. mer säger jag inte men på fb kan bevis hittas i liten mängd. tihi.

kollade min harvard hemsida idag och tyckte det var ytterst konstigt att jag inte hade några läxor, vilket i och för sig skulle betyda att jag inte måste sitta upp halva natten för att göra dom klart. men sen slog det mig. aha. vi har ju spring vaccation  och ingen lektion. smart. det är ju därför jag kan jobba längre imorgon och hinner till starbucks i tid. ibland är man inte riktigt lika smart som man tror.

nåja imorgon är en ny dag och jag tror den har potential att vara en bra dag. dessutom är klockan lite över elva och jag tänker stänga av datorn. det måste nog vara ett rekord sen julen eller nått. tihi.





tror allvarligt att det typ var nått sånt här som annika försökte med idag under kvällen.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar