boston

boston

torsdag 3 mars 2011

onsdag

då var ännu en onsdag förbi. denna onsdag har vi varit aktiva människor och promenerat ända till posten från biblioteket.. ganska så långt och ansträngande.. eller så inte.
sen har vi väl sysslat mest med saker och sysslor som hör onsdagen till. så som att fly från housekeepers och åka iväg på piano efter skolan. najs najs. dessutom har solen skinit denna dag.

ikväll satte jag mig ner framför datorn för att försöka installera den nya versionen av msn. men det gör mig galen! inget fungerar som jag vill och det kommer antagligen att ta mig sisådär en hundra år att få det fixat! men nåja ska fortsätta pracka på med det sen när jag har lite mera tålamod och ingen sängtid som kommer emot. känns lite surt att sluta mitt i för att man måste gå och lägga sig. kanske jag gör det sen när E sover. då brukar jag ju inte ha så mycket annat att göra förrutom att tvätta kläder och lite städning ibland.

man blir rätt glad av en mycket ljusgrön bakgrund med den Gleeiga finn. han lyser upp min vardag. man kan nog säga att jag är helt fast. tillsammans med annika såg jag på hela 9 avsnitt under två dygn, lördagkväll till måndagkväll. pinsamt mycket nästan men nu har vi ju inte kunnat se nån Glee på två dagar eftersom att vi inte har tid att träffa varandra in i veckan. så det får helt enkelt vänta till nästa helg. :(

åh vad jag vill ha massor med pengar och vara 21. nästa gång jag kommer till usa skall läget vara så!!

xoxo.

1 kommentar:

  1. totally agree. när vi båda blivit 21 tar vi en runda hit igen och gör allt vi missat!!!!!!! varje bar, varje klubb och grädde

    SvaraRadera