boston

boston

fredag 25 mars 2011

MIT

del tre av camillas viktiga skola!



alla kan väl detta dock. men som en vacker final. tihi.

denna dag har varit riktigt toppen. om man bortser från vissa av de jobbtimmar jag hade. men men.
ikväll var vi ett gäng handbollstjejer som samlades på MIT för att kolla lite gamla handbollmatcher eftersom att laget skall åka ner till west point imorgon för att spela en turnering men pga den ytterst dumma klass jag tar så har jag ingen möjlighet att åka på turneringen. :( buhu gråter floder typ. hade varit så så så skoj!!! west point är då en army base kanske jag kan tillägga. tihi.

nåja fick ju se MIT idag då. typ bästa universitetet i USA då. inte illa alltså. sjukt häftigt ställe. om jag fick välja skola skulle jag nog gå där. fast jag skulle nog eventuellt behöva få en mycket klokare hjärna. men halva (cirka) handbollaget av herrsidan går på MIT.
på vägen till  T:n gick vi lååååångt i de underjordiska gångarna på MIT. hur sjukt najs som helst. istället för att behöva gå ute och frysa kan man gå i korridorer efter korridorer och se viktig ur. tihi.

kanske jag stannar hit trots allt och läser på MIT i x antal år.

skönt med fredag imorgon! det ska vi nog fira på nåt klurigt sätt... fotboll ska jag spela i alla fall!!!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar