boston

boston

fredag 4 mars 2011

nom nom glass.

idag är det torsdag. menade nästan skriva fredag. denna vecka den har bara flugit iväg och den har varit rätt så okej om man säger det så. idag var det dock sketa kallt och man trodde man skulle dö.. men vi stretade på som vanligt och tydligen kom vi oss levande genom dagen. fint så.
har nu egentligen inte så mycket att berätta.

tog en glass med monica på underbaraste glass stället ever. hör och häpna. camilla lilla beställde något nytt! inte samma gamla vanliga som hon alltid tar utan något helt nytt eller nåja. vaniljglassen hängde ju fortfarande med men jag spädde ut den med lite mangosorbet.. så exotisk var jag denna torsdagskväll. men jag och monica satt i 2 timmar och disskuterade dittan och dattan och drog sönder två plastmuggar med våra händer som kräver sysselsättning. hihi.. en fin liten hög samla vi på oss innan vi slängde de vid stägning.

nu sitter jag alltså här igen med en tom hjärna som längtar tills jag kan slänga mig i sängen och kolla ett eller två avsnitt veronica mars. vilket antagligen kommer ske om sisådär 10 minuter. gonatt.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar