boston

boston

torsdag 10 mars 2011

död, dödare, dödast.

idag har camilla varit på handboll och av rubriken kanske ni kan lista ut känslan just nu. det gick helt okej förrutom att vi träna med killarna idag och vi jogga i en evighet och sprang och gjorde handbolliga saker. bara i ett mycket högre tempo än vad vi brukar och om man säger det på ett snällt sätt så höll de nog nästan på att ta livet av mig. jag måste helt enkelt börja springa helst nu, men allra senast när det är lite varmare.
fast det var ändå riktigt skoj och det börja nästan funka vissa saker för mig på slutet även om jag tappade bollen pinsamt många gånger under de enkla övningarna. men det är bara på detta viset att mina händer inte är tillräckligt stora! dumma boll!

annars har det varit en bra dag  och jag har lånat en glee bok från biblioteket. det får summera resten av min dag. ;)

borde verkligen ta tag i bilder och sätta upp dem på fb men suck va de e jobbigt. andra saker som är jobbiga är min dialekt. umgås jag endast med annika har jag en någorlunda dialekt. genast jag är med nån annan muppar den upp sig och blir pinsam! dessutom kommer jag prata norske sen när jag kommer hem. suck suck. eller det är ju trots allt ett ganska sött språk.

nu ska jag njuta av greys anatomy innan jag slänger mig i sängen!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar