boston

boston

måndag 28 mars 2011

söndag.

om ni av nån konstig orsak inte förstod mitt förra blogginlägg så åkte jag idag till boston! idag åkte jag dit med sofie i jakt på en balklänning till henne, jag var ytterst duktig och köpte inget förrutom hörlurar för $6 och sushi. man kan ju inte åka till boston utan att köpa sushi. tihi.
en mycket trevlig dag men med ytterst mycket gående vilket gjorde att jag fick lite ont i mina fötter.
när vi var på väg hem fick vi av en slump veta att annika var på park street och hon ringde mig och så åkte hon hem med mig istället.

vi åkte till annikas och kollade på en film den hette labor pains. den var ytterst rolig men jag och annika gissa hur hela filmen skulle vara efter sådär 10 minuter. men vi skrattade en massa. sen satt vi bara och prata och skratta och flippa ur hur länge som helst. stackars annikas värdpappa som satt och jobba i rummet brevid. han måste nog ha haft det rätt svårt att koncentrera sig. men men. skratta så jag trodde jag skulle dö och vi fick pratat av oss en massa. vi hade som inte träffats på hela helgen typ. konstigt. men men.

nu borde jag verkligen sova. är rätt så trött och en ny jobbvecka börjar imorgon. men jag vet människor som är tröttare och mera oroade inför arbetsveckan vilket glädjer mig lite. tihi.

den filmen kan ni se om ni vill dö lite på insidan eller vill skratta mycket åt en helt knäpp film. tihi.

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar