boston

boston

måndag 14 mars 2011

awsome böl.

denna helg ett liv. ett mycket gott liv. den har verkligen varit fullproppad med program. så full att jag inte hunnit uppdatera min blogg ens. måste säga att detta varit en av de trevligare helgerna på länge. börjandes med fotboll och sen Hillsong united på fredagkvällen. att få uppleva en hillsong konsert är nog en av de mäktigaste upplevelserna jag haft. stämningen var på topp redan från början, det var så mycket folk där och det var helt enkelt helt amazing. om ni nån gång har möjligheten att åka ska ni absolut ta den chansen!

lördagen började med skola 7h efter endast 5h sömn. det var ytterst jobbigt. somna halvt och min armbåge gled av pulpeten så jag hoppade till helt galet och min kära vän  och bänkgranne höll på att skratta sig till döds. det var väl i princip det intressantaste som hände under den lektionen. orka prata om stater och lyssna på folk som har föredrag!

plockade upp annika på vägen hem och vi åkte ut och åt mat i lexington. det var väl gott. men det tog länge och våran servitör var väl lite väl ny och visste inte riktigt vad hon skulle göra. suck. men vi åkte hem och ställde oss inför helgens fest. åkte buss in till harvard och tog T:n vidare till kendall. najs område där måste jag säga. sprang in på seveneleven bara så vi kunde köpa en chipspåse att ta med till festen.

vi var de första att anlända till festen. uups. men det var jätteskoj och vi hade så trevligt med våra handboll vänner och nya bekantskaper. ingen vet dock att finland är ett tvåspråkigt land. snacks och dricka fanns det där och trevliga människor. (mest många fransman) allt som behövs för en lyckad kväll. najs najs najs. sen när vi hade partat i 8 h eller nått i den stilen följde en av killarna (en fransmän) oss till mass ave för billigare och enklare taxi. :) tack till honom. lite synd tyckte vi om honom ty han skulle jobba kl 12...  sist och slutligen kom vi säkert hem och betala så $37 i taxi inte helt illa. sova gick ju lite sådär med tanke på att vi sov tre personer i min lilla säng.  men vi klara oss och vakna sådär fyra timmar senare men somna om och sov till tolv.

idag har vi varit och ätit ramen i cambridge vilket var ytterst trevligt och gott, dock var vi inte så hungriga jag och monica medan annika nästan tryckte i sig hela saken. vi tyckte nog hon var lite konstig. tihi. dessutom parkera vi i ett hur mysigt område som helst. husen på det stället var alla helt suveräna. såna hus vill jag ha sen när jag blir gammal. ikväll åkte jag och monica in och tränade handboll igen vilket gick sådär. känner att jag lärde mig en massa nytt ikväll men det skulle ju ha varit enklare om man varit lite piggare i alla fall.

monica sjöng en vacker låt till mig och annika i bilen idag. tänkte att jag kunde ju bifoga den till er mina trogna läsare. dock varnar jag för innehållet om ni är känsliga och om ni inte förstår norska kanske det inte är sån stor ide. :)



annat som vi gillar är sömn. vilket jag då verkligen inte fått tillräckligt av denna helg så jag ska så småningom börja släpa min trötta kropp till en säng som plötsligt verkar gigantisk. xD

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar