boston

boston

tisdag 8 mars 2011

måndag.

dagen när camilla nästan var effektiv. i alla fall lite. fick tvättat barnens lakan relativt smärtfritt och postat brev och paket. hihi.. ni vet inte till vem. :P
enda jag egentligen sådär påriktigt har kvar på min to do lista är att göra kemi läxan vilket jag kommer att göra så fort jag har publicerat detta inlägg! och där tog jag en paus på 30 minuter. åh denna farliga bloggvärld och att söka skvaller på fb gör ju inte att man blir klar snabbare heller! men jag ska försöka aktivera mig. skulle bara vilja prata med någon om allt jag hittat i min snokpaus. har jag nämnt att jag är ytterst skvallertant. tihi. marthorna måste nog vara mitt framtidsmål tills jag blir gammal. xD

jag vill så ha dessa skor!! men tror de är aningen för dyra för min plånbok! men åh vad de är söta!!!

kanske det är bäst att jag tar tag i kemin?

ikväll kollade jag och annika på två avsnitt Glee och tog en paus i mitten för att åka till närmsta supermarket för att handla glass i mängd och massor. vi håller sakta men säkert på att tappa all självbehärskning vad gäller när man får äta sötsaker. känner att en sockerfasta skulle vara bra iår. men dock så har vi ännu inte hunnit baka fastlagsbullar så innan det är gjort kan jag nog inte ta bort det. även om jag kan ta bort allt det andra onyttiga sockret. behöver ju inte äta amerikanarnas äckliga godis eller choklad. men popcornen får nog stanna. nåja nog flummat. kemi var det.

xoxo.

1 kommentar:

  1. nej inte alls glee-beroende, nej nej inte alls!

    SvaraRadera