boston

boston

söndag 20 mars 2011

shopping.

det bara brände till i plånboken så var det där plötsligt ett stort svart hål och camilla undra förskräckt  vart alla hennes pengar hade tagit vägen. oj oj. nu hände det ju kanske inte riktigt såhär med jag har lite tråkigt och då är det roligt att överdriva! tihi.
jag annika och monica var idag då till natick mall och vi var riktigt duktiga på detta med shoppande. dessutom köpte vi det mesta på rea. heja rea måste jag säga. köpte en sommarklänning för $25 inte alls illa. sen köpte jag en kjol för $10. jag menar hur megabäst är inte det va? som grädde på toppen kommer jag nästan att vara kvinnlig i sommar med tanke på att jag köpt så mycket kjolar och klänningar, najs.
sen köpte alla vi tre converse fast olika färg. måste säga att jag gillar mina extra mycket. måste bara gå in dem lite. märkte även i butiken hur sjukt smutsiga mina nuvarande converse är. den kritvita delen är verkligen inte vit mera. men har inte bara tänkt på det eftersom jag inte haft nått att jämföra med. sen köpte jag lite underkläder och mina nya strumpor är helt klart bäst. men diskret kommer jag inte kunna vara i dom alls. tihi.

nu började annika just jobba och jag är uttråkad. men bara barnen sover ska vi äta lite middag och massa popcorn nom nom. kanske vi tom sätter på en dålig film. kolla så mycket skoj vi hittar på en lördagkväll. men nåja om annika jobbar så har man inte så många valmöjligheter...

imorgon bär det av till boston för att kolla in st patricks paraden. najs.

SNÄLLA!!! 

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar