boston

boston

tisdag 22 mars 2011

kemi.

dampar. dör. begraver mig i min nybäddade säng. usch för att skjuta upp kemiläxan så länge som jag gjort nu. hittills ikväll har jag suttit med den i två timmar och jag blir bara ledsen. har jag inte lärt mig mera? tur är finns google och dess vackra sökfunktion. annars hade jag nog dött för länge sen. nu har jag en och en halv uppgift kvar av 6 allt som allt. dessutom satt jag och läste en massa massa idag när nicholas kolla tv. för stackarn var sjuk och stanna hemma idag. ett till sak att dampa över. här hade jag ställt in mig på att börja tre och knappt jobba alls idag och så går han och blir sjuk. nåja synd om honom och det var nog inte så tungt att jobba men jag hade ju planerat in så mycket annat skoj! SNÄLLA hjälp mig nån med de sista uppgifterna så jag kan gå och sova!

imorgon ska jag sova länge! det är nog en sak som inte kommer ändras på. om så hela världen skulle vara sjuk!
sen ska jag hämta den kvinnliga delen av familjen från flygplatsen, ty de har spenderat helgen i florida. nej jag är inte alls avundsjuk. inte det minsta heller. nåja.
på kvällen är det kemi på harvard som gäller samt ett besök på starbucks med mina underbara svenskor och monica och annika! (de är ju inte svenskar så de måste nämnas skillt!!! )

min rygg gör ont. kanske jag försöker med de sista uppgifterna igen imorgon!!

typ så känns det verkligen nu!!

xoxo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar